rebecca sundin

VINTERJACKA

Publicerad 2014-11-08 13:41:53 i Livet&Annat Trams, New In,



Denna underbara vinterjacka är från Cubus, passa på ni också, rea!! 

Hej! Förlåt för på riktigt värdelös uppdatering, jag ska börja blogga igen. Men det va en ganska behövlig paus.. Och som jag sagt förut, är jag inte aktiv på bloggen så är jag oftast aktiv på instagram (@rebeccaasundiin) så följ mig där :) 
Inte hänt så mycket sen sist, skola, skola och mera skola. Var på provdag på Grillska gymnasiet nu i tisdags,beslutsångesten är enorm.. Byta eller inte? Men iallafall, hoppas ni har det bäst, pussar 

Kommentarer

Postat av: emmie kristoffersson

Publicerad 2014-11-08 14:08:17

Super fin! :)

Svar: tack! jag älskar den :)
Rebecca Sundin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela