rebecca sundin

KULTURNATTEN

Publicerad 2014-09-13 22:38:41 i Foto, Livet&Annat Trams,






Blev tacomys på taket efter mycket om och men, sjukt fin utsikt med solen och allt. Min kväll avslutades med bästa Ken Ring ❤️ Galet så bra han är, haha. Om jag får rysningar när jag lyssnar på hans akustiska album hemma så var det ingenting emot att höra dom låtarna live! 
Jag ska se om jag kan lägga ut lite videos både från Daniel Adams Ray och Ken imorgon eller på måndag. Tack mina fina, ni har förgyllt kvällen. Puss må bäst! 

Kommentarer

Postat av: Niles

Publicerad 2014-09-13 22:55:49

Underbart! Var själv ute en kort sväng bland alla människor - älskar denna tillställning!

Svar: Det är verkligen en jätte rolig kväll!
Rebecca Sundin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela